نرم‌افزارهای همراه من: flynx مرورگری که حتماً به دردتان می‌خورد

flynx-android

آیا شما هم مثل من از باز کردن لینکهای بسیار و جابجایی میان برنامه اصلی و مرورگر وب تلفن همراه خود خسته شده‌اید؟

فرض کنید با گوشی همراه خود در حال گشت زدن در شبکه‌های اجتماعی یا بررسی ایمیلهایتان هستید. چشمتان به یک لینک می‌افتد که دربارۀ موضوعی به شما اطلاعات بیشتری می‌دهد. اگر لینک را لمس کنید از برنامه فعلی خارج می‌شوید و به جای آن یک مرورگر وب باز می‌شود. بعد از خواندن مطلب باید مرورگر خود را ببندید و دوباره به برنامه اصلی بازگردید. اگر تعداد لینکها کم باشد می‌توان با آن کنار آمد اما اگر تعداد لینکها زیاد باشد احتمالاً قید باز کردن چند لینک را خواهید زد! چرا که با بازکردن آن‌ها کلیت مطلب را نیز از دست خواهید داد.

احتمالاً با خود خواهید گفت چقدر خوب می‌شد اگر می‌توانستم لینکها را به صورت minimize شده مانند پنجره‌های ویندوز و در پس زمینۀ گوشی باز کنم و هر وقت دلم می‌خواست سراغ آن‌ها می‌رفتم. و چقدر بهتر می‌شد اگر می‌توانستم لینکها را ذخیره کنم تا در فرصت مناسب به آن‌ها سر بزنم…

باید بگویم که Flynx دقیقاً همین کارها را برای شما انجام می‌دهد. این برنامه صفحه‌های وب را به صورت پنجره‌های popup برای شما باز می‌کند. وقتی یک لینک را به کمک این برنامه باز می‌کنید، صفحۀ وب در پس زمینۀ گوشی شما بارگیری می‌شود بدون آنکه حواس شما را از محتوای اصلی و برنامه‌ای که در آن قرار دارید پرت کند. هر وقت خواستید می توانید علامت آن را کنار صفحه لمس کنید تا صفحۀ وب برای شما نمایش داده شود. ضمن اینکه امکان ذخیره کردن صفحه‌ها به صورت offline، دیدن تاریخچه لینکها و مدیریت آن‌ها نیز وجود دارد.

به نظر منFlynx برنامه‌ای است که هر کسی باید آن را روی گوشی‌اش داشته باشد. در این چند ماهی که از Flynx استفاده کرده‌ام به این نتیجه رسیده‌ام که بدون آن کار کردن با گوشی‌ام واقعاً عذاب آور می‌شود!

Flynx را نصب کنید تا ببینید چقدر کار کردن با لینکها را برای شما آسان می‌کند!

دریافت از Google Play
دریافت از کافه بازار

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *