ایجاد حساب کاربری در وایبر بدون نیاز به smartphone

همانطور که میدانید application وایبر برای ارسال پیام، ویدیو، صوت، عکس، تشکیل گروه برای به اشتراک گذاری اطلاعات و … است و کاربران زیادی دارد به همین دلیل میتوان با استفاده از این ابزار هزینه استفاده از خط سیم کارت خود را بسیار کاهش دهید. علاوه براین به دلیل داشتن Deskop application کاربران به راحتی می‌توانند چه در PC و چه در Smart phone خود به حساب خود دسترسی داشته باشند.
شما هم شاید مثل من بدلیل یکی از عومل زیر:
1. نداشتن smartphone
2. داشتن دو سیم کارت و یک smartphone
3. …

نیاز به نصب viber desktop application داشته باشید ولی تا الان موفق به نصب آن نشده باشید، چون وایبر علاوه بر ID قرار دادن شماره‌ی سیم کارت شما mac address را هم ذخیره میکند. یعنی برای هر دستگاه تنها یک حساب وایبر فعال میکند.
این آموزش برای فعال سازی وایبر در PC شما هست.

1.نیاز به یک ویندوز، یک سیم کارت با هر مدل گوشی و خط اینترنت دارید.
2. با استفاده از آدرس www.bluestacks.com نرم افزار blueStacks را نصب کنیدedirect.com/?. (موقع نصب فکنم نزدیک 50M دانلود نیاز داره ولی ارزشش رو داره)

نصب bluestacks

 

3. بعد از نصب به دلیل تحریم بودن نمیتوان وایبر را از play store نصب کرد برای همین از طریق browser به سایت cafebazaar.ir رفته و بعد از نصب کافه بازار در bluestacks میتوانید viber را دانلود و نصب کنید

 bluestacks pic

و یا اگر برنامه viber را دارید در سیستم خود بر روی برنامه وایبر دابل کلیک کنید تا برنامه وایبر در bluestacks نصب شود.

4. نکته ی قضیه در این قسمت است که در ورژنهای جدید وایبر هنگام ساخت حساب وایبردر bluestacks شماره سیم کارت خود را که ارسال کردید  در مرحه‌ی بعدی پایین صفحه‌ نوشته شده که درصورتی که این دستگاه موبایل شما هست اینجا را کلیک کنید. روی این نوشته کلیک کنید.

نصب وایبر بعنوان موبایل
5. در مرحله‌ی بعدی وایبر به خطی که در (هر نوع موبایل دارید) دارید یک sms با کد 4 رقمی ارسال میکند که در این مرحله هم بدلیل مشکل خط‌های ایران خیلی ها موفق به دریافت این پیام نمی‌شوند. اگر یک دقیقه صبرکنید دکمه‌ی بنفش رنگی ظاهر می‌شود که به شما اجازه‌ی تماس صوتی وایبر را می‌دهد. روی این دکمه کلیک کنید.
در مرورگر یه صفحه باز می‌شود که باید روی دکمه بنفش رنگ کلیک کنید تا شماره تماس شما تایید شود. چند لحظه بعد وایبر با همان شماره تماس می‌گیرد و کد 4 رقمی را به شما اعلام ‌میکند. کد را وارد کنید و به حساب وایبر خود وارد شوید.
6. حال می‌توانید با نصب viber desktop application اتصال بین viber موجود در blue stack و برنامه viber Desktop را برقرار کنید.
7. bluestacks را با خیال راحت برای همیشه ببندید و از طریق viber desktop application به راحتی با دوستان خود در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *