بشتابید! همایش جامع جاوااسکریپت‎

جاوااسکریپت یکی از قدرتمندترین زبان‌های برنامه‌نویسی است که اگر چه جدید نمی‌باشد اما همچنان در حال رشد و توسعه است. شاید عمده‌ترین حالتی که از جاوااسکریپت شناخته شده است به عنوان یک زبان مکمل در وب سایت‌ها باشد اما قدرت این زبان بسیار وسیع‌تر است. از این زبان می‌توان برای ساخت نرم افزارهای تحت وب، نرم‌افزاهای گوشی و یا حتی ساخت و طراحی بازی نیز استفاده کرد.
 
در حالی که برنامه‌نویس‌های زیادی در ایران وجود دارند که بر روی این زبان فعالیت می‌کنند اما حتی آن‌ها نیز با دایره بزرگ فریم ورک‌ها، کتابخانه‌ها و همچنین تکنولوژی های این زبان آشنا نیستند و یا حتی کسانی که علاقه‌مند به  یادگیری این زبان هستند نمی‌دانند که باید از کجا شروع کرده و در کدام قسمت حرکت کنند.
از این‌رو گروه آموزشی بوت ویک با همکاری انجمن علمی مهندسی کامپیوتر دانشگاه تهران در اقدامی بی‌سابقه با جمع‌آوری مطالب و متدهای روز دنیا قصد دارند تا طی یک همایش جامع، این مطالب را به علاقه‌مندان این زبان ارائه کنند.
 
tehranconf
 
محتوای این همایش به گونه‌ای تدوین شده تا برای تمام کسانی که حتی هیچ شناخت قبلی پیرامون جاوااسکریپت نداشته‌اند تا آن‌هایی که در سطح حرفه‌ای کار می کنند مفید و جدید باشد. اما این پایان کار نبوده و بلافاصله پس از همایش کارگاه‌های آموزشی بخش های مختلف برای آموزش کامل‌تر و جامع‌تر آن‌ها برگزار خواهد شد که علاقه‌مندان می‌توانند بخش مورد علاقه خودشان را پیگیری کنند.
 
حال شما می توانید تا با ثبت نام در سایت http://tehranconf.com به دنیای بزرگ و جذاب جاوااسکریپت وارد شوید. 
 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *